Artikelen van Tartuffel in de rubriek: Wetenschap


Onderzoek: frisdrank leidt tot leverschade / vetlever
Uit een nieuwe Israëlische studie blijkt dat het dagelijks consumeren van twee blikjes frisdrank of twee glazen fru…
Onderzoek | 06-09-2009
Preventie en voorkomen van kanker: voeding en leefstijl
In 2007 kwam het kloeke en zeer gedegen rapport 'Voeding, voedingspatroon, lichaamsbeweging en preventie van kanker…
Onderzoek | 01-12-2009
Sigaretten bevatten bacteriën & Harttransplantaties en roken
We bespreken twee studies van de universiteit van Maryland (Verenigde Staten) uit het jaar 2009. Beide gaan over he…
Onderzoek | 28-11-2009